aankomst Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jo Lamerant - WaarBenJij.nu aankomst Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jo Lamerant - WaarBenJij.nu

aankomst Nieuw-Zeeland

Door: jolamerant

Blijf op de hoogte en volg Jo

11 Oktober 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland


heeey,

Ben in ieder geval goed gearriveerd hier in Auckland aangezien ik iets kan posten :p
De vlucht hier naartoe had ik wel onderschat , kmoet zeggen dat ik dacht van iets meer plaats op de vlieger te hebben want dus niet zo was, nuja ik ben er geraakt. ik ben dus eerst naar Londen gevlogen, waar ik direct al een andere Belg leerde kennen die ook naar Auckland kwam en in hetzelfde hostel bleef, ideaal (ben met hem dan ook al een biertje gaan drinken bij aankomst gisteren).
Vanuit Londen ben ik dan 10 uur later en Bangkok gearriveerd, waar ik een klein uurtje gestopt ben, om dan nog eens zolang tot in Sydney te vliegen. Tegen dan was ik al redelijk kapot want veel slapen kon ik niet op die vluchten. En dan uiteindelijk de laatste 3 uurtjes tot mijn recente bestemming.

Ben dan dus nog een biertje gaan drinken met die ene kerel maar ben al vroeg gaan slapen want ik was kapot. een goeie nachtrust heeft me deugd gedaan :)

Ben het backpacking hostel beland waar ik een kamer deel met een canadess en een hollander. Met die gasten heb ik afgesproken om deze namuiddag want rond te tjolen hier in auckland.

Ben nu op een workshop over hoe werk enzo te vinden dus dat zal wel interessant zijn verzeker.

Voila, mijn eeerste verslagske is af.
tot later.
groetjes vanuit Auckland.

  • 12 Oktober 2011 - 11:16

    Opa En Oma:

    We zijn al blij dat jeheelhuids ter plekke bent gekomen. Het verheugd ons ook dat je reeds een paar lotgenoten hebt onmoet.
    Met hartelijk groet,
    Oma en OPa

  • 12 Oktober 2011 - 11:50

    Ludovic:

    Goed bezig jootje, zo te horen ben je al goed gelanceerd!

    noemde die belg toevallig geen Pieter-jan?
    anders ist de klasgenoot van mijn beste vriendin paulien ;)
    doe em de groetjes van ons!

    t'amusement é :)

  • 12 Oktober 2011 - 14:08

    Ludovic:

    ahnee :) ik hoor juist dat die naar melbourne is.
    ge gaat em misschien later nog tegenkomen ;)

  • 12 Oktober 2011 - 16:23

    Charlotte:

    Beste Jo,
    Gisteren was ik bij Ludovic, en toen ik vertelde dat ik 21 november vertrek naar Australië, Nieuw-Zeeland en misschien nog wat andere landen/eilandjes, zei hij dat hij iemand kende die daar ook net naartoe is vertrokken, gij dus.
    Ik zou het wijs vinden om wat contact met jou te hebben aangezien we zo een beetje hetzelfde doel hebben (werken, reizen, genieten, ervaren...) En wie weet lukt het ons om elkaar in Australië of Nieuw-Zeeland tegen te komen. Wat denk je?

    Veel liefs,
    Charlotte

    PS: Je mag me gerust mailen (charlotte_lecompte@hotmail.com)

  • 12 Oktober 2011 - 20:28

    Pa En Ma:

    Hey jo,

    Bedank voor je sms'en. Ook voor ons was het wat stressy. Wellicht heb je de jetlag nu al wat overleefd. Hier is het 22 uur 30. Wellicht ben je nu aant wakker worden alhoewel!!!!!!!!! Post regelmatig een verslagje en voeg ook eens wat foto's toe. Voor het thuisfront is het leuk te weten wat jij daar allemaal onderneemt. Je hebt een computer, een fototoestel en ik veronderstel een zee van tijd.Mail ons eens wanneer het het zou passen te skypen.

    Grtz,

  • 14 Oktober 2011 - 19:16

    Tante Dette:

    hallo Jo,
    Blij dat je goed toegekomen bent !
    Ja, de beenruimte in de vliegtuigen is niet groot!
    en nu contacten leggen en je horizon uitbreiden...
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Jo

Actief sinds 28 Juli 2011
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 28397

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2011 - 18 Augustus 2012

Nieuw-Zeeland, Australië en Fiji

Landen bezocht: