Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Jo Lamerant - WaarBenJij.nu Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Jo Lamerant - WaarBenJij.nu

Paihia

Door: jolamerant

Blijf op de hoogte en volg Jo

15 Oktober 2011 | Nieuw Zeeland, Paihia

Hey iedereen,

Na een paar dagen in Auckland gezeten hebben, niet goed wetende wat te doen of hoe er aan te beginnen, ben ik verder getrokken naar Paihia wat ten noorden van Auckland. Nu heb ik eindelijk het gevoel aan de trip begonnen te zijn.
Paihia is coole badplaats in de Bay of Islands, echt prachtige zichten.
De eerste dag zijn we op een 2uren wandeling geweest naar de de Haruru waterval, echt een leuke wandeling door het bos en toffe waterval om te zien, wel jammer dat het niet mogelijk was om er in te springen want daar had ik eigenlijk wel zin in na de wandeling.

's avonds in het hostel was het dan bbq (was 8NZD extra, dusja waarom niet e) kregen twee stukken vlees , groenten en a pint of export gold (tis gin stella but it beats heineken :p ).

Vanmorgen vroeg opgestaan om te gaan zwemmen en tussen de dolfijnen. het was super al hebben we niet mogen zwemmen (er waren baby dolfijntjes bij en dan mag je er blijkbaar niet in). nuja echt prachtig om de beestjes te zijn springen en zwemmen langs de boot, echt massas super.
We zijn ook een walvis tegengekomen wat ook wel gek is want dat gebeurt niet veel zeiden ze, wat een emens beest zeg, super om te zien, wel geen foto's van kunnen pakken want tegen de tijd dak mijn camera gericht had was ie al weer onder :p

normaal gezien vertrek ik morgen naar het noordelijkste punt van Nieuw-Zeeland Cape Reinga. Daar kun je een trektocht doen van 3 dagen. Lijkt emens leuk om te doen.
Heb wel een veel te zware rugzak mee, dus zal wss wa dingen moeten achterlaten ( help me onthouden de volgende keer ik op reis ga vo lange tijd niet teveel mee te nemen :p)

voila, ik laat wel nog es wat van me horen wat later.

kzal ook wat foto's toevoegen.

enjoy,

xx

• 15 Oktober 2011 - 07:23

Opa En Oma:

Dag Jo,
    Blij je te horen na enekele vruchteloze pogingen op " Jo waar ben je nu ".
    Content en opgelucht dat je het goed stelt. De foto's spreken boekdele. We kochten deze week de reisgids " Capitool" om je beter te kunnen volgen. Er midden in staan moet wel een prachtige belevenis zijn.
    Geniet verder van het avontuur, de natuur, de vriendschap, maar spring a.u.b. in geen betoverende waterval...
    Een dikke knuffel,
    Oma

• 15 Oktober 2011 - 07:23

Opa En Oma:

Dag Jo,
    Blij je te horen na enekele vruchteloze pogingen op " Jo waar ben je nu ".
    Een dikke knuffel,
    Oma

• 18 Oktober 2011 - 11:32

Kaat:

elaaaaa,
    Ja man hoe super allemaal :)
    Het lijkt hier bij ons wel saai als je dit leest ;)
    Geniet er nog van en tot hoors!
    xxx

• 20 Oktober 2011 - 17:34

Kaat:

Waar blijven de vervolg verslagen ;)