Napier - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Jo Lamerant - WaarBenJij.nu Napier - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Jo Lamerant - WaarBenJij.nu

Napier

Door: jolamerant

Blijf op de hoogte en volg Jo

21 November 2011 | Nieuw Zeeland, Napier

Hey iedereen,

Na Gisborne ben ben ik verder gelift naar Napier, ik was eerst niet van plan om naar hier te komen maar ik kon hier werken voor accomodatie in een hostel (badkamers en keuken enzo kuisen, ieder dag van 10 tot ongeveer 13u) dus da val goe mee.

Veel gebeurt er dus nie , vandaar dit kort verslagje.
Maar het is in ieder geval een super hostel met super toffe mensen, de andere die hier werken zijn echt cool en betrokken me direct in wat zij doen enzo, echt superleuk.

Gisteren met 15 een 'familydinner' gehad echt machtig leuk en super goe eten.

Heb mij ook een paar loopschoenen gekocht (nog meer begage haha) omdat ik wat aan mijn conditie moet doen:p

anyway

da ist zowat, het is een relaxte week zonder veel tjooln en das ook es sjiek.

grtsss

jo

• 21 November 2011 - 10:31

Oma En Opa:

Dag Jo,
    Dank voor jouw verslagje uit Napier. Napier met zijn 58.000 inwoners moet ook een boeiende grote stad zijn. Via Wikepedia weten we dat deze stad omwille van art deco architectuur sinds 2007 werelderfgoed is geworden. Maar dat zal je wellicht minder boeien. In de reisgids merken we dat het grootste hotel met 104 kamers Napier Scenic Circle is, wellicht is het in dit hotel dat je werkt?
    En weet jij al wie Pania is?
    Allez Jo, het moet wel leuk zijn een tijdje uit te rusten en weer op adem te komen, de nieuwe loopschoenen zijn het begin.
    A propos, is jouw tochtgenoot Steven nog steeds bij jou?
    In Ieper gaat alles goed. Gisteren zondag een prachtige zonnige dag. Vandaag mist en koude. Terwijl jij in Nieuw-Zeeland volop in de lente zit glijden we hier stilaan naar de winter.
    We wensen jou verder veel leuke ervaringen en nog veel reisgenot.
    Met hartelijke groet ook van Oma
    Opa

• 21 November 2011 - 16:38

Kaat:

hejhej
    ja jo'tje de kuisvrouw zeg :) ideaal dan kan je da tegen dat je terug keert :)
    Hier alles hetzelfde é! werken en slecht weer :) Wel kwam de Sint langs, of vond die ook de weg na jou? :)
    Louis kreeg allessinds een huisje om binnen te zitten hier in de Iepers vriestemperaturen!
    Hoe zit et nu met die schoonzus eigenlijk ;)
    Geniet er maar van!
    tot binnenkort

• 22 November 2011 - 19:12

Pa En Ma:

Hey Jo,

We lezen dat je het nog altijd uitstekend stelt. Hier alles goed. Afgelopen weekend zijn we Jef gaan bezoeken in Lincoln. Vrijdag namiddag vertrokken en zondagavond teruggekeerd. Wel een uur of 6 onderweg geweest. Jef stelt het goed maar mist het Belgische eten en verlangt zo langzamerhand om terug te komen. Hij mist natuurlijk vooral Lore. 18 december komt hij terug. We logeerden in een B&B waar Jef ook de eerste nacht heeft gelogeerd. Typisch Engels. Als ontbijt een full english breakfast : ei, worst, spek, champignons en bonen in tomatensaus. Lekker voor één of twee keer maar niet voor altijd. De engelsen eten blijkbaar iedere morgen dergelijk ontbijt. Lincoln is een klein maar gezellig stadje. Voor het overige kun je daar vooral en enkel fish and chips, hamburgers in alle soorten eten tenzij je naar een pizzeria of steakrestaurent gaat(onze steaks zijn wel een stukje beter).

Grtz,

• 01 December 2011 - 14:31

Ludovic:

Hostels zijn altijd cool!
    maak maar dat daar een beetje netjes is!

t'amusement!

• 06 December 2011 - 08:34

Bas:

Ahaaa!! Loopschoenen gekocht! ;)
    Das de les daj geleerd hebt in Malta zeker.
    Daj ip groezrock weer gin stoten uithaalt.

Nog veel leute hé hombre