still dunedin but not for long anymore - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Jo Lamerant - WaarBenJij.nu still dunedin but not for long anymore - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Jo Lamerant - WaarBenJij.nu

still dunedin but not for long anymore

Door: jolamerant

Blijf op de hoogte en volg Jo

13 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Dunedin

hey iedereen,

kdacht van nog es iets van mij te laten horen, niet dat er veel veranderd is sinds laatste verslag:p

jaja, ben nog altijd in Dunedin, maar niet voor lang meer. Begin het hier wat gezien te hebben, dus da wil zeggen dat tijd is om te vertrekken.

Ik heb een kleine poging ondernomen om werk op radiologie te vinden in het ziekenhuis hier, maar tevergeefs (de studenten zijn hier afgestudeerd en hebben de jobs reeds ingepikt haha) nu ik zou mij toch moeten registreren enzo en da is eigenlijk de moeite nie meer aangezien ik hier maar 4 maand meer ben.
Ik ben dus wat op zoek naar gelijk wat voor jobs, heb al wat emails rondgestuurd, we zien wel wat uit de bus valt e.

Dus ja, ben voorlopig wa bezig me alles wat te regelen. vluchten verzetten, verzekering verlengen,vrijwilligerswerk fiji boeken, surfboard proberen verkopen.

Dusja veel spannends gebeurt er dus nie momenteel.

In ieder geval ik hou jullie op de hoogte met wat er volgt, wat het ook moge zijn :p

greetss


  • 13 Januari 2012 - 15:25

    Oma En Opa:

    Hallo Jo,
    We zijn toch blij iets van jou te hebben gehoord. We kijken vol verwachting uit naar jouw volgende bestemming. Laat snel iets weten wanneer jouw bestemming is bekend. Bedankt ook voor de foto's toegevoegd aan jouw laatste verslag. We hebben de indruk dat je het opperbest stelt... het kan ook niet anders met zomerse temperaturen en zo een prachtige omgeving.
    Verder nog veel plezier op jouw ontdekkingsreis.
    Opa

  • 14 Januari 2012 - 10:51

    Wanzeele Rik:

    nog 4 maand jo, ok, kben bezig met het verlof te maken en kzie dat wij u zullen nodig hebben, bezorg mij eens een eventuele begindatum, liefst zo snel mogelijk.
    doe u nog goed hinder en ik zie al uit naar de volgende foto's en een nieuw verslag over uw lief. Vergeet niet van attent te zijn voor u ma, kzie dat oma en opa ook zeer graag op de hoogte blijven
    groetjes

  • 15 Januari 2012 - 20:48

    Pa En Ma:

    Hey Jo,

    We lezen daje het nog altijd goe stelt. Hier is alles OK. Je nicht Sofie is gisteren bevallen van een zoon genaamd Alfred. Tziet er een schattig ventje uit. We zijn de fiere ouders deze namiddag gaan bezoeken.

    Als ik het goe begrijp blijf je nu nog vier maanden in Nieuw Zeeland en vertrek je dan naar Australie om nadien naar fidji te gaan en dan ergens eind juni terug naar België te komen ? Of heb ik het verkeerd voor ? In ieder geval tof dat je dan mogelijk terug aan de slag kan bij thuiskomst.

    Grtz,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Dunedin

Jo

Actief sinds 28 Juli 2011
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 28246

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2011 - 18 Augustus 2012

Nieuw-Zeeland, Australië en Fiji

Landen bezocht: